I don´t know

Heeej. Jisses vilken dag! Har inte alls sovit bra inatt, det började med att jag vaknade vid midnatt och var hur pigg som helst, var helt säker på att det var morgon, men icke! Fick försöka somna om bara för att vakna lika pigg vid 4 tiden igen, suck! När väl klockan sen ringde vid halv 8 var jag helt död! Drog på mig myskläder och traskade iväg till mitt KBT samtal, tack och lov för att man slipper göra sig iordning inför det : ) Efter det var det lite grupparbete och sen var jag helt död! Min plan var att sova två timmar under dagen men isället fixade jag tvättid, diskade en fjärdedel av disken och åt lunch, lite effektivt i alla fall! Nu sitter jag här och skall snart slänga i mig lite mat innan yogan och tänkte gå förbi Hemköp på vägen hem och handla lite eftersom mitt kylskåp skriker av tomhet! Hoppas ni alla har haft en betydligt lugnare och roligare onsdag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0