I have no word.

Jag vet inte ens hur jag skall beskriva den här dagen?! Ena stunden bra, andra stunden mindre bra. Yogan blev inställd, min lärare tänker inte på samma sätt som mig vilket gör att jag antagligen måste ha ett möte med honom nästa vecka och sen har jag inte heller börjat packa inför morgondagen.. En dag med en massa saker som behövs göras, en massa saker som har blivit gjorda men ändå finns det så otroligt mycket mer som skulle behövas bli gjorda, haha!
I alla fall! Tänkte packa ner allt nu, äta lite kvällsmat och läsa det sista inför föreläsningen i morgon. Sen får det bli sängen så att det snabbt kan bli morgon igen! I morgon sätter jag mig på tåget hem till mina nära och kära ♥ Jag längtar så sjukt mycket, vill att dagen i morgon skall gå snabbt, snabbt, snabbt, snabbt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0