Kärlek i massor

Känslan av att vara hemma och vara omgiven av personer som jag älskar och som älskar mig är obeskrivlig ♥ Förstår nog först nu hur mycket jag har saknat att vara här hemma i lilla Herrljunga! Blev helt nostalgisk när jag tog ut Molly på en morgon promenad idag : )
 
Gårdagen sprang förbi, kom hem vid halv 8 ungefär och möttes då av mamma, pappa, bror och syster, martin, morbror och kusin. Fullt hus med andra ord! Vi åt lite god mat, jag myste med min kusin och sen spelade vi alla poker.. kan stolt säga att jag blev tvåa och lät min bror vinna ; ) Alla som trodde att jag skulle åka ut bland de första, haha.
 
Idag har jag vart hemma hos mormor och morfar och hälsat på dem lite, har inte vart där på väldigt länge så det var väldigt skoj att komma dit : ) Morfar har tyvärr fått cancer och eftersom man inte vet hur det går känns det skönt att ha vart där. Efter det åkte jag raka vägen till Borås och spenderade några timmar tillsammans med Martina ♥ Det var så kul att ses igen och vi hade väldigt mycket att prata om. Sprang även runt i lite affärer men köpte inget, såg dock en fin väska på Lindex som jag nog kommer köpa ; )
 


Min syster och hennes sambos senaste tillskott, Tengil ♥

Min sötaste kusin
 
 
Resten av kvällen kommer spenderas i soffan tillsammans med mamma och syster framför någon bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0