last november

 
Först nu har jag tagit mig bort till skolans bibliotek och skall snart börja plugga.. Hade egentligen tänkt vart här för flera timmar sen men hade lite samtal jag var tvungen att fixa innan. Men nu är jag här och tänker sitta här i några timmar! Kanske inte det roligaste sättet att spendera en fredag, men förhoppningsvis kommer jag en bra bit på vägen vilket gör att jag kanske inte behöver plugga så mycket i helgen, håll tummarna för det i alla fall ; )
Btw, snön har äntligen kommit hit : ) Egentligen gillar jag inte snö, men det är så mycket bättre med snö på marken än allt regn vi har haft de senaste veckorna! Dock har jag inga vinterskor ännu så jag traskar runt i mina Hunters så länge, funkar väl det med.
 
Nää, plugga var det ja! Hörs lite senare. Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0