My day

Det känns som om hela dagen har gått i ett fram tills nu. Klockan ringde onödigt tidigt idag, 07.00 (!), på tok för tidigt men eftersom jag inte hann (läs orkade) duscha igår kväll var jag tvungen att hinna med det i morse och därför stod alarmet på 07.00. Vi började även vår nya kurs idag och den känns kanske inte som den absolut roligaste kursen men jag tror att jag kommer lära mig otroligt mycket i denna kursen så det är bara att sätta igång. Lunchade på stan med Linn idag och efter det hälsade jag på Kathrin i hennes nya lägenhet. Det var så grymt mysigt, hon och hennes boyfriend har verkligen fått till det otroligt bra ♥ Efter det drog vi till verkstan och tänkte fixa med lite saker men märkte ganska snabbt att det inte fanns någon i verkstan och det visade sig att gubbarna var i Stockholm så det var bara att traska hem igen och ta ut Molly på en lång promenad och sen dess har jag pluggat, tvättat och sitter nu och väntar på att potatisgratängen skall bli klar! Sjukt mycket idag med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0