My life is a party

OMG, kollade precis igenom min kamera och hittade en massa filmer! Kommer inte ens ihåg hälften av dessa och alla är från olika fester. Så jäkla roligt att hitta sånt här! Sitter här med det största smilet någonsin : ) Ibland får jag för mig att jag har ett så tråkigt liv där det aldrig händer något men min kamera är ett bevis på raka motsatsen.. Jag älskar mitt liv, jag älskar alla galna minnen jag har med mina vänner ♥
 
Tyvärr kan jag inte visa filmerna, tror inte alla som är med på dem vill det ; ) men jag bjuder på lite bilder från några va de knäppaste festerna jag varit på.
 
Midsommar
   

  



Borås
   

   



   

   

   

Pubrunda


   

   

 

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0