Rise and shine

God morgon! Molly väckte mig 07.14 så det var bara att hoppa upp ur min otroligt varma och sköna säng för att ta ut henne på en morgon promenad. Såg fram emot att krypa ner i sängen igen och sova någon timme till, men icke! Den korta promenaden gör mig otroligt pigg så nu har jag vart vaken några timmar. Har hunnit äta frukost, duscha, gjort rent alla mina sminkpenslar, postat ett brev och nu tänkte jag springa över till skolan och lämna tillbaka "lådan" och kolla hur mycket mer jag behöver sticka : ) Har otroligt mycket att få gjort idag så det är väl lika bra att hålla igång : ) Kommer vara skönt att dra på yoga lite senare och få ut all stress! Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0