♥ sängen

Imorgon tänker jag traska raka vägen till apoteket och köpa lite vitaminer. Är sjukt trött och har varit det hela dagen! Gäspar non-stop och skulle kunna somna när som helst.. Jag vet inte vad jag skall göra för att slippa det men hoppas att jag är trött bara för att jag saknar lite vitaminer, haha.
Har i alla fall vart i skolan hela dagen lång. Först föreläsning 9 till 12 och efter det lunch och lite grupparbete fram tills det var dags att hoppa på bussen till sjukhuset. Hade nämligen tid för cellprov idag, första gången någonsin och det gick rätt smärtfritt. Konsigt nog tycker jag inte att det är så hemskt att besöka barnmorskan, eller ungdomsmottagningen som man gick till förr, jag trivs rätt bra där faktiskt, haha! Så nu är det bara att vänta på svar och förhoppningsvis är allt bra. Efter besöket drog jag tillbaka till skolan och började leta efter lite vetenskapliga artiklar, inte det lättaste vill jag säga. Vet inte ens vad jag skall söka på och det är inte lätt att sålla när man får över 10 000 träffar..
 
Nu har jag precis pratat lite med mamma och tänkte nu försöka plugga i en timme eller två innan det är dags att sova ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0