View change as the one constant in your life. Welcome it. Expect it. Anticipate it.

Nu var det några dagar sen jag var här inne och det behövdes. Har haft en liten down period nu i några dagar och då vill jag gärna hålla mig ifrån datorn för att det inte skall komma upp en massa negativa inlägg här.. Nu mår jag däremot bättre, inte helt fri från dåliga tankar men jag kan hantera dem.. Ända sen jag började på mina KBT samtal har jag fört en "dagbok" och satt och läste igenom den idag och insåg att mina dåliga perioder kommer i samband med att jag får min mens.. That´s wierd? Kan i för sig förstå att kroppen blir lite koko då eftersom det handlar om hormoner, men nu undrar jag mest vad jag kan göra åt det? Vill absolut inte byta ut mina p-piller mot något annat preventivmedel och jag vill helst inte sluta ta dem heller.. får ta och ringa barnmorskan på måndag och få till ett möte så jag kan bolla mina idéer med någon som kan sin sak!
 
Veckan som har vart har i alla fall varit väldigt lugn. Presentationen i onsdags gick jätte bra, knappt nervös så det är ett framsteg : ) sen har jag bara lunchat med Paula, vart på stan med Kathrin och haft en filmkväll hemma hos Linn. Idag blir det myskväll för mig och Molly.. Skall testa på att göra egen Chai Latte och mysa med en fruktsallad och glass ikväll ♥ Hoppas ni har en underbar lördag.

Kommentarer
Postat av: Madeleine.

Tro mig, det kan absolut ha med PMS, piller o mens att göra. O jag börjar känna mig som en expert så vi kan väl snacka nästa helg! <3

2012-11-11 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0