A pretty face doesn’t mean a pretty heart.

Idag är det återigen plugg som står på schemat! Har nyss kommit hem från skolan där vi hade ett grupp möte och nu skall jag försöka skriva klart arbetet så man slipper ha det hängande över sig resten av veckan.. Så idag är det plugg, plugg, plugg.. I morgon kan det möjligtvis bli en del plugg också, men förhoppningsvis inte så mycket och torsdag hoppas jag att jag kan spendera dagen i verkstan, vill få gjort två hyllor innan fredag nämligen, tidsoptimist? Och sen till helgen kommer äntligen mamma och pappa hit ♥ Längtar så otroligt mycket efter dem och kommer juta fullt ut medans de är här! Så nu vet ni hur min vecka kommer se ut ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0