Friends: a seven letter word that I couldn’t live seven seconds without.

Var det någon mer som kollade på Svenska Hollywoodfruar igår? Älskar det programmet och skrattade mig igenom det tillsammans med Linn. Det är så tråkigt att det var säsongsavslutningen, vet inte hur jag skall hålla mig till nästa säsong börjar igen, för det blir väl ännu en säsong?
I alla fall, hade det jätte kul hemma hos Linn igår! Vi pratade om helgens fest, pussade på hennes lilla valp och busade lite med Theo ♥ Kom inte hem förrän vid halv 11 eller något liknande och då var jag så trött att jag somnade med en gång och sov fram till halv tio idag, underbart! Nu har jag suttit och försökt börja skriva lite på ett arbete men tänkte ta en paus och fortsätta med mina bokstäver! Det känns som ett projekt utan slut, haha. Men idag skall det bli klart och då kommer det upp lite bilder, vet att folk är nyfikna på vad det skall stå ; )
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0