Anyone can give up, it’s the easiest thing to do. But to hold yourself together when everyone would expect you to fall apart; that is true strength.

Köpte ny plånbok i helgen och när jag väl rensade min gamla hittade jag en lapp som jag helt hade glömt av att jag ens hade skrivit. Det var en lapp som jag skrev en dag då jag bestämde mig för att göra en förändring här i livet, och jag valde att ha den i plånboken för att alltid ha den med mig ♥ En massa känslor kom tillbaka när jag läste det, det måste ha vart omkring ett år sedan jag skrev den men det som står är så sant, och jag blir så glad av att kunna säga att jag håller det jag den dagen lovade.

När jag berättar för folk om vad jag varit med om här i livet brukar de flesta tycka synd om mig, och det gjorde jag med, i många, många år. Men inte längre! Numera kan jag se det ur en positiv vinkel. Tack vare det jag varit med om har jag blivit den jag är, har de kunskaper som jag fått och numera vet jag vad jag vill och inte vill, vad jag vill ha och inte ha, och det är jag tacksam över. Idag hoppas jag att folk ser det i mig när jag berättar om det jag varit med om, jag hoppas och önskar att folk idag hör och tänker; "Vad stark hon är". För det är precis så jag känner mig, stark, mycket starkare nu än då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0