Best friends have conversations impossibIe to understand by other people

Har haft en av de bästa helgerna på länge
...och mycket tack vare Martina som har spenderat helgen här.
I fredags kom Martina hit och då drog vi iväg och handlade allt till tacos och hyrde en film och hade en riktigt mysig fredagskväll, pratade om allt och inget och tog igen all tid sen vi sist sågs! På lördagen tog vi en promenad bort till Tuna Park och spenderade några timmar där inne och tog till sist bussen hem då det värkte både i våra fötter och plånböcker : ) Efter någon timme hemma bestämde vi oss för att fixa iordning oss för att bege oss iväg till Akropolis där middag tillsammans med Linn väntade! Det var riktigt kul att Linn och Martina kunde träffas, en av mina bästa vänner hemifrån och en av mina bästa vänner här liksom : ) Spenderade någon timme på restaurangen och varvade skratt med skvaller och god mat innan det var dags att traska vidare.
Söndagen spenderades precis så som en söndag bör spenderas; några slötimmar på stan och sen resten av dagen i soffan.. Vid 18 tiden traskade vi iväg till stationen eftersom det var dags för Martina att åka tillbaka hem till Borås... MEN, tåget var flera timmar försenat och hon skulle då missa sin anslutning så efter en timme ute i regnet bestämde vi oss för att traska tillbaka hem till mig och ringa Martinas chef för att säga att hon tyvärr inte kan ta sig hem idag utan måste sova hos mig en natt till : ) Jag blev skit glad över att få spendera 12 timmar extra med min vän ♥ Så idag vid 12 tiden satte hon sig på tåget hem och sen dess har jag bara vart hemma och tagit igen mig, haha : )
 
Bjuder på lite bilder från helgen,
 










 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0