Finally!

Narrationsanalys klar  √  CHECK

Så jävla skönt att äntligen ha skickat in den. Jag är så nöjd som man kan bli med denna uppgiften och nu är det bara att vänta på domen av Peter, men jag håller tummarna för att det ska gå bra! Spenderade några timmar i skolan med gruppen idag och äntligen känns det som om vi har kommit på några bra idéer och förhoppningsvis kan vi hålla vår tidsplan och snart kommer även denna kursen vara avklarad! Tycker så synd om alla mina vänner i skolan som läser dubbla kurser nu för de verkar ha så otroligt mycket uppgifter i de andra kurserna så de är lite stressade om man säger så, jag är väldigt glad över att bara behöva läsa en kurs just nu, hade verkligen inte klarat av två kurser samtidigt med tanke på att jag mått lite sisådär den sista tiden...
 
Nää, nu skall jag tvätta bort sminket och sen krypa ner i sängen för att kolla Svenska Hollywoodfruar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0