Good times

Sitter och kollar igenom alla bilder som jag har här på min datorn och börjar sakna alla mina vänner där hemma ♥ Jag önskar verkligen att vi kunde vrida tillbaka tiden till i somras då jag inte hade några måsten och kunde vara med mina vänner när som helst, saknar det hur mycket som helst! Det är verkligen det värsta med att bo över 30 mil ifrån alla som jag älskar! Skall man bara ta en fika med en vän kräver det enormt mycket planering nu för tiden : ( så tråkigt..
 
   

  

   

Friendship is the best thing that comes to life. Friends will always be there for you.
Don’t worry about the fakes. Worry about the people who had your back from the start
and never treated you wrong. Always remember they are your real friends.
Don’t ever take them for granted because one day you’re going to lose a good friend
by the way your actions are. When you see a good friend, stick to that person.


Kommentarer
Postat av: Madde A

Miss you :*

Svar: <3
Linda Stenqvist

2012-10-21 @ 12:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0