Hmm..

Var det inte jag som skulle skriva lite på mitt arbete? Jag är verkligen bäst på att undvika att göra det som jag egentligen behöver få gjort! Har nu suttit här framför datorn och kikat runt lite, kollat fina bilder, läst en del bloggar och vart inne på fb, alltså allt annat än att skriva på arbetet! Har bara skrivit en sida och det skall vara minst 3 så jag har en del saker till att skriva om, men vart finns inspirationen? Inte här hemma i alla fall, haha. Hur skall jag kunna sätta mig och skriva på ett arbete som inte inspirerar mig för fem öre när det finns så mycket annat roligt att göra?! Hur löser ni sådana här situationer?
 
Målet är i alla fall att få ner 10 rader med text innan Schakalen börjar kl 22.00, tror ni jag fixar det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0