I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

Kom precis hem från skolan, igen! Känns som om jag har vart där väldigt mycket den sista tiden trots att vi inte har haft en enda föreläsning sedan den 2 oktober : ) Idag var jag där för att hjälpa Alexandra att få upp film på vissa fönster till vårt hemklassrum. Drog dit vid 10 och kom nyss hem, heldag enligt mig : ) Men riktigt snyggt blev det, dock hade vi för lite film för ursprungsidén men vi gjorde det bästa av situationen, haha!
Nu tänker jag försöka få en hel del skrivet till ett arbete som skall in om lite mer än en vecka och lite senare ikväll tänkte jag kolla på en film ♥
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0