Monday

Ännu en dag med massor saker att göra! Klockan ringde halv nio i morse och efter en timme var det dags att traska iväg till skolan för lite gruppmöte. Vi kom äntligen fram till hur de sista sakerna skulle fixas och det känns väldigt skönt att veta vad man skall göra och lägga sin energi på! Vid 10 drog jag iväg på ännu ett samtal och det gick väl som det alltid går, bra! Fick lite kloka råd kring hur jag skall börja trivas bättre här uppe och hur viktigt det är för mig att minska på all stress i min vardag.
Efter samtalet spenderade jag nästan 6 timmar i skolan för att sitta och fixa och trixa med grupparbetet och om lite mer än en timme skall jag springa över till skolan igen för att fixa en film som just nu laddas..
 
Hoppas på mycket mindre "måsten" i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0