Onsdag

Igår drog jag hem till Linn i alla fall och kollade på Svenska holllywoodfruar och andra halvleken av matchen! Trodde det var helt kört för Sverige när vi såg att det stod 0-4 men inte då, de tog ju igen det ordentligt och det slutade oavgjort istället : ) De kanske har en bra trupp nu i alla fall?!
I alla fall, sov över hos Linn igår och efter matchen satt vi och diskuterade vad vi skall klä ut oss till på en maskeradfest om lite mer än en vecka och äntligen kom vi på något riktigt bra och roligt så idag har vi spenderat några timmar nere på stan för att inhandla allt som behövs och vi är i princip klara, håller bara tummarna om att det blir lika bra som vi har fått för oss : ) Annars har jag inte gjort så mycket idag, målat lite här hemma men mest bara tagit det lugnt, har egentligen en del plugg att göra men jag orkar inte, haha! Så i morgon skall jag tvätta och plugga hela dagen lång, fun! Vad har ni haft för er då? Hoppas åtminstone ni har haft en minst lika rolig dag som jag ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0