Party all night

Kvällen igår var awesome! Jag och Linn hade en riktigt roligt förfest med god mat, fixande, hög musik och alkohol ♥ Om ni inte redan har listat ut det så var jag och Linn LMFAO igår och det blev riktigt, riktigt lyckat! Vår outfit blev bättre än vi trott och håret var det absolut bästa med hela kvällen, haha! Eftersom vi var LMFAO var vi ju självklart tvungna att lära oss lite moves från deras video så det blev någon timme med träning och skjut mycket skratt ; ) Vid halv nio drog tog vi bussen bort till festen och väl där började vi dricka ännu mer och dansa all night long! Linn kände, eller åtminstone kände igen, en hel del av folket på festen men själv visste jag bara vem Emma i Linns klass var, så de andra 20 + hade jag ingen aning om vilka de var och det var riktigt härligt folk, alla dansade, alla hade gått all-in på temat (även om jag och Linn var bäst klädda, blink, blink). På slutet av festen hade det visst blivit lite tjafs mellan några och helt plötsligt hör man folk skrika på varandra och folk gråter, men vi brydde oss inte direkt, vi hade ju inget med det att göra, så vi dansade in i det sista och sen var det bara att ta bussen hem igen. Helt perfekt kväll helt enkelt! Dock har vi väl mått sisådär idag men det är väl som det skall vara antar jag.
 
Eftersom alla på festen hade kameror och tog kort heeeela tiden glömde jag ju helt av att ta några bilder med min kamera, men jag bjuder på lite bilder från förfesten!
 

 















♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha det va faktiskt riktigt häftigt era hår:)
Kram från systeryster

2012-11-04 @ 17:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0