That awkward moment when you’re trying to be totally serious, but something makes you laugh.

Trots att jag vakande redan klockan 8 i morse är det helt underbart att få vakna utan ett alarm. Första gången denna veckan och det känns underbart! Hade dock önskat att jag kunde sova några timmar till, men icke : ) Har bara förflyttat mig från sängen till soffan och sitter just nu och smsar med Madde och planerar in en tatuering till våren, hennes första och min andra ♥ Och nu precis påminde hon mig om att det är mindre än en månad kvar tills vi ses, längtar ihjäl mig!
Idag får vi se vad som händer, vet bara att jag skall bort till Kathrin i eftermiddag och kolla på lite ljuslyktor och sånt som jag kan få, sen skulle jag verkligen vilja börja få upp mina bokstäver på väggen, har dock typ 8 kvar att fixa med men tänkte att jag i alla fall kunde börja..
Vi hörs lite senare helt enkelt, love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0