Turn up the music, turn down the drama.

God morgon!
Har vart riktigt hurtig idag : ) Redan vart iväg till skolan och fixat min sista bokstav och nu väntar jag bara på att de sista bokstäverna skall torka, sen skall de upp på väggen ♥ Funderade på vad jag skulle hitta på medan jag väntar på att färgen skall torka och eftersom jag har planerat att plugga hela dagen i morgon bestämde jag mig för att baka! Så nu är muffinsen klara och snart skall det bli lite hallongrottor! Kanske även hinner med att fixa en kladdkaka och kanske en hallon & blåbärs paj, lovely! Ikväll skall jag iväg till Linn och kolla säsongsavslutningen av Svenska Hollywoodfruar och pussa lite på deras nya valp. Mysig dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0