Winners don’t quit and quitters don’t win.

Puuh, vilken dag! Har varit i skolan från 10.00 och kom hem för knappt en timme sen, jisses säger jag bara! Och jag har inte ens haft föreläsning, först drog jag och Kathrin till verkstan och fixade lite med mina bokstäver och sen efter lunch var det dags att träffa gruppen och fixa lite med grupparbetet och där blev jag kvar fram till 17.00! Avskyr så långa dagar men antar att det bara är att vänja sig, har kikat på de kommande kursernas schema och det ser inte ljust nu.. Nu har jag i alla fall fått i mig lite mat och funderar på hur resten av kvällen kommer se ut, egentligen var planen att sitta här hemma och kolla på Sverige - Tyskland men fick ett sms av Linn där hon frågade om jag ville med henne hem efter hon har jobbat, så får se vad kvällen har att erbjuda! Hörs mer i morgon i alla fall ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0