27 september

Denna dagen har verkligen gått i ett. Ställde klockan på halv tio och klockan elva hade jag ett möte med studievägledaren. Har i 30 dagar gått runt och trott att allt skulle lösa sig med mina studier tack vare csn och försäkringskassan, men icke då! De hade gett mig fel information tidigare men som tur är hjälpte Helen mig med allt som behövdes så nu tänker jag inte ägna det en enda tanke till!
Efter mötet drog jag iväg till verkstan i skolan och började pyssla med mina bokstäver, blev klar med ungefär hälften nu och skall försöka fixa de sista i morgon : ) Älskar att göra fina saker till mitt hem ♥
Vid tre hade vi gruppmöte i en timme och efter det drog jag hem till Linn och gav henne min present och kom nyss hem därifrån. Hon blev jätte glad för presenten och som tur är valde jag rätt ; )
 
I morgon är det skola som gäller, skall även försöka hinna med en runda på stan för att fixa lite viktiga saker och eftersom klockan ringer 07.30 i morgon tänkte jag faktiskt krypa ner i sängen nu, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0