30 september

Varför kan jag aldrig sova ut riktigt, riktigt länge när jag väl har chansen? Somnade omkring midnatt och vaknade redan klockan halv 8 och var hur pigg som helst, hur kommer det sig? Låg dock kvar i sängen och gjorde allt i min makt för att försöka somna om igen, men det gick inte, så vid 10 klev jag upp, åt frukost och tog sen en snabb halvtimmes promenad i det fina vädret..
Annars kan jag inte direkt säga att jag har gjort så där jätte mycket idag, pluggat lite, käkat lunch och drog ner till panduro och fixade lite tyg.. Nu är klockan snart halv 4 och jag vet inte riktigt vad jag skall hitta på? Skulle egentligen hem till Linn ikväll för lite tjejkväll men hon var tvungen att hoppa in och jobba så jag antar att kvällen kommer bestå av lite plugg istället? Lika bra det faktiskt, skulle vara väldigt skönt att bli klar med filmanalysen : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0