Instead of wishing you were someone else, be proud of who you are. You never know who has been looking at you wishing they were you.

Nu har jag bott här uppe i 31 dagar, något jag inte alls trodde var möjligt i somras, men det går bra, faktiskt mycket bättre än bra. Skolan har kommit igång, läser så mycket som jag orkar med och det går bättre och bättre ju längre tid det går, ännu en sak jag inte trodde jag skulle klara av.. Dagarna går ganska snabbt förbi nu för tiden, finns en del skolarbeten som måste göras och resten av tiden spenderar jag tillsammans med vänner, speciellt Linn. Fixar och trixar även lite här hemma och börjar trivas väldigt bra här igen, vilket verkligen har underlättat flytten hit upp.

I måndags kom min syster upp hit för första gången och hon åkte hem idag, så det blev två nätter hon stannade : ) Vi hann med en hel del, lunch på stan, shopping, middag ute, två filmer har vi avverkat, båda två lika dåliga, haha, och även lite hederligt systermys..Var väldigt kul att hon kom och hälsade på, hon är den första som hälsar på om man inte räknar med mamma och pappa..

Tror denna terminen bara kommer springa förbi då jag har en hel del roliga saker att se fram emot. Om 16 dagar kommer Martina upp hit och hälsar på över en helg, om 37 dagar kommer mina föräldrar upp hit med Molly och när de sen åker hem igen skall Molly stanna här i 12 dagar ♥ Saknar henne som sjutton och vill att dagarna bara skall springa förbi så jag får hit henne, kommer vara ledig den första veckan som hon är här och då kommer jag bara ligga i soffan och mysa med henne... Sen drar jag hem i november och då blir det en heldag/helkväll/helnatt med min älskade vän Madeleine, middag, ladiesnight och dans hela natten lång står på schemat : ) och kort efter detta är det helt plötsligt jullov, sjukt vad tiden kommer gå snabbt!
 
Bloggandet kommer fortfarande vara lite upp och ned, jag försöker få bort så mycket stress och "måsten" i min vardag och därmed kommer det bara dyka upp nåt inlägg lite då och då, ville bara visa att jag lever, haha!
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh fina du, som jag saknar dig! Och efter jul & nyår tar jag långledigt och kommer upp o hälsar på dig!

Svar: Längtar <3
Linda Stenqvist

2012-09-27 @ 08:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0