That´s how it is

Hi guys!
 
Fortfarande jätte dålig uppdatering här, sry! Har så sjukt mycket runt omkring just nu så det går ganska segt med bloggen, men håll ut : ) Förra veckan började vi två nya kurser, de sista två innan sommarlovet vilket betyder att om 9 veckor börjar sommarlovet!!! Lite skumt att man fortfarande blir så himla glad över att få lov, men nu när man läser på högskola har man ju inget annat "riktigt" lov förutom sommaren så jag längtar sjukt mycket. Vet fortfarande inte om jag kommer ha något jobb i sommar så vem vet, det kanske blir 10 veckor semester för min del? ; ) Klagar inte riktigt!
 
I alla fall.. sitter i skolan just nu, SAY WHAT? Haha. Försökte mig på att sitta hemma och skriva lite på en uppgift som skall vara klar i morgon men det gick inte så bra så då var det bara att traska iväg till skolan.. Får så mycket mer gjort här, finns liksom inte lika mycket som stör min koncentration : ) Är helt ensam i klassrummet så musiken spelas på högnivå och jag sjunger med så fint, vet inte om det uppskattas eller inte men det skiter jag i. Skall även passa på att gå igenom förrådet här i skolan för de skall nog rensa det i morgon eller något och har man inte namnmärkt ens saker så slängs dem.. Tror inte jag har något i förrådet dock men man vet aldrig, hittar ju alltid på lite saker som behöver fixas eller byggas så lika bra att ta en extra titt : )
 
Annars så tänkte inte jag göra så mycket mer idag, kolla på Savages och sen sova, skall till läkaren i morgon 9.30 och efter det är det grupparbete resten av dagen!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0