21:37

Läser jag vad jag skrev sist så kände jag mig stark kort efter attacken, men det förändrades ganska snabbt. Tårarna började rinna och slutade inte förrän 3 timmar senare :( har pratat med mamma flera gånger under dagen men även pratat med Kathrin, Linn och Robert! Mina samtal med dem fick tårarna att avta och dem betyder så mkt för mig, att veta att folk bryr sig och att de vet om hur jag mår! Alla erbjöd sig sovplats och sa att jag kan ringa dem när som helst 24/7, kan inte förklara hur mkt det betyder för mig ♡
Dock sitter jag fortfarande hemma själv just nu, av egen vilja! Jag försöker inse att inget blir bättre av att fly från situationen och därför ska jag försöka klara av att vara själv. Kommer förhoppningsvis gå bra och jag kommer vara stolt imorgon om jag klarar det! NEJ, NÄR JAG KLARAT DET!
Känner dock att en del tankar kommer krypande och jag är rädd för att det ska bli likadant i morgon. Tog därför en extra tablett precis, eller en halv. Ska kolla på farmen nu och sen försöka somna! Gillar egentligen inte när inlägg som dessa kommer upp på bloggen, men bloggen är min dagbok och jag mår bättre av att skriva av mig! Uppdaterar mer imorgon.


Kommentarer
Postat av: K

<3

2013-02-02 @ 18:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0