Here we go again!

Ett nytt bakslag, eller det kanske är fel ord men idag fick jag återigen lite panik :( vaknade och mådde bra, kände knappt av förkylningen men sen kom den brinnande känslan i axlarna och värmen sköljde över mig! Fick panik och visste inte vad jag skulle göra, ville ringa på hjälp men visste inte vem?! Har massa jag kan ringa till men i stundens hetta kunde jag inte tänka på en enda :( det enda jag kunde göra var att andas och prata mig själv tillrätta. Och tänker jag efter höll det bara i sig i några minuter men det räcker för att man ska må dåligt! Usch!!!!! Att ens egna hjärna kan spöka så med en, avskyr det.

Nu är allt lugnt igen, har ringt mamma och gråtit lite! Känns alltid bättre när man pratat med någon, skickade även sms till Linn för att prata ut lite :) känner mig ganska stark just nu, jag vet ju att jag klarar detta och att det bara sitter i min hjärna men skulle ljuga om jag sa att jag inte helst av allt vill sitta på tåget hem till herrljunga! Men jag ska hem om fem dagar, bara att hålla ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0