Once again...

Denna veckan har vart värdelös när det kommer till disciplin. Åhh, blir så arg på mig själv när jag inte gör det som jag faktiskt måste göra utan istället hittar på en massa dumma, dåliga ursäkter för att slippa ta tag i det viktiga. I morse hade vi en tenta, eller dugga som dem sa, vet inte riktigt skillnaden mellan de där två men i alla fall.. Hade pluggat in en hel del och skrivit så bra tips och hjälp papper så att jag under onsdag och torsdag bara skulle kunna sitta hemma och läsa så mycket jag bara orkar, men tror ni jag har gjort det? Nej. Istället har jag varit i verkstan, städat, diskat, tvättat.. ja precis allt för att undvika att plugga och smällen av det fick jag idag när jag skrev tentan. Visst det var inte jätte svåra frågor men jag vet att jag hade vart mer säker på fler frågor om jag hade spenderat de sista dagarna åt att läsa igenom allt en extra gång. Får helt enkelt sitta som på nålar tills resultatet rullar in, blir jag underkänd så är det resttillfälle den 21 mars!
 
Annars så sitter jag återigen på tåget mellan Eskilstuna och Herrljunga,det börjar nästan kännas som om jag bor på tåget, haha. Denna tripp har i alla fall vart inbokat ett bra tag för i morgon skall jag in till Göteborg på min systers 26 års fest. Har höga förvätningar på dessa festerna då de alltid brukar innehålla lite lekar och en rolig tipspromenad : ) Annars så kommer denna helgen mest gå till åt att bara vara hemma, ta det lugnt och vila upp mig ordentligt I skrivande stund sitter jag och försöker skriva på mitt sista arbete i denna kursen, svensk designhistoria på 40-talet, sounds like fun?
 
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0