One day at a time

I did it!
 
Idag känns allt mycket, mycket bättre, är det inte konstigt? Lite förkyld fortfarande men ingen ångest. Pratade lite med Martina innan jag somnade igår och hon påminde mig om att det är viktigt att tänka på allt det positiva istället för att fokusera på vad som är jobbigt och negativt. Fyller jag min hjärna med positiva tankar kommer ångesten försvinna allt mer, så det är vad jag har gjort idag! Inte haft ett enda "måste", fokuserat på vad som gör mig glad och det funkar : ) Skall fortsätta så här från och med nu, vill ju inte att ångesten skall styra mitt liv, vill inte att någon/något skall styra mitt liv! Har vart med om det förr och vill inte dit igen..
 
Ville bara dela med mig om att allt är bra nu och det skall det fortsätta vara också ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0