20 januari

Nu är det redan den 20 januari, tiden går så otroligt snabbt! Ännu en kurs är avklarad och jag har nu klarat av 11 kurser och jag är godkänd i alla. Ett mirakel om man jämför med hur det gick för mig när jag läste fastighetsmäklare i Trollhättan, där hade jag alltid minst en kurs efter mig och har ännu inte fixat ett G i alla de kurser som jag påbörjade där, men va sjutton! Här trivs jag i alla fall mycket bättre! Älskar min klass och de rumsliga kurserna är verkligen toppen.. Som denna kursen, 3D-miljöer, har ungefär hälften av klassen alltid suttit i datasalen på skolan och jobbat med vår uppgift och det har varit så kul. Vi skrattar, svär, gråter och blir frusterade tillsammans. Vi har i princip spenderat hela denna veckan ihop i den salen, från morgon till sent in på natten, och jag älskar det ♥ Det är vid dessa kurser, då vi bara är vi rummare, som man inser hur otroligt roligt vi har tillsammans i klassen! Jag kan vara mig själv i klassen och det är sällsynt enligt mig. Något jag värdersätter mycket! Som sagt, den här kursen är nu tyvärr slut. Med betoning på tyvärr! Hade lätt haft denna kursen under tio veckor om inte längre, men får nöja mig med dessa fem och får försöka hålla upp kunskaperna genom att hitta på lite egna projekt. Tänkte försöka bygga upp mitt föräldrarhem i sketchup och sen rendera i artlantis!
 
Annars har de senaste dagarna vart riktigt bra! Har haft Linn här i några dagar och jag älskar verkligen att ha sällskap. Vardagen blir så mycket roligare när man har någon att dela den med, det lilla blir så mycket roligare då : ) Och igår kväll drog jag och Sara hem till Alexandra och Andreas för taco och spelkväll. Spelade "party Alias", riktigt roligt och på slutet av kvällen hade jag riktigt ont i käkarna efter allt skratt : ) Efter det så stannade Sara kvar här och återigen fick jag sällskap : ) Dock var vi riktigt trötta så vi somnade nästan med en gång och idag fick det bli en snabb frukost innan jag drog iväg till Erikslund med Linn. Shopping stod på schemat och jag kom hem med en tröja från bikbok och en ny badrumsmatta och lite handdukar.
 
På tisdag börjar en ny kurs och därför tänkte jag spendera hela dagen i morgon i verkstan! Vill bygga en hel del så det är bara att sätta igång. Btw, följ mig gärna på Instagram, där heter jag @lindastenqvist . Love!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0