Fredagsmys

 
Heldagar efter heldagar efter heldagar! Yes så har min vecka sett ut. Spenderat på tok för mycket tid i skolan denna veckan känns det som och jag är sjukt trött just nu! I morgon tar jag sovmorgon, skall stänga av ljudet på mobilen och stoppa i öronproppar för ingenting får störa mig i morgon. Jag måste verkligen få min sömn. Sitter just nu i soffan och myser framför Gladiatorerna En perfekt fredagkväll med andra ord ; ) Tänkte faktiskt byta ut soffan mot sängen efter programmet och om jag känner mig själv så kommer jag nog somna så fort huvudet når kudden, haha..
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med både öronproppar och ögonbindel. Själv sover jag jämt med både och. Det är så skönt att plugga in propparna djupt i öronen när man går och lägger sig och verkligen hör hur de stänger ute alla störande ljud. Jag sover så mycket bättre och djupare när det här helt tyst och mörkt. Öronproppar och ögonbindel fungerar som sömnmedel för mig. När jag har tagit på mig både och somnar jag direkt. Kan verkligen rekommendera alla att testa. Ibland får jag dock lite ont av öronpropparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

Svar: Haha, nä du är verkligen inte ensam : ) Jag har också känt så ibland men inte sen jag började använda ett par öronproppar som jag köpte på Apotek hjärtat. De som jag har är storleken small (bruna). De heter Öronproppar, högdämpande! Prova dessa om du inte redan gjort det, de fungerar fin fint för mig!
Linda Stenqvist

2013-02-09 @ 21:51:24
Postat av: Sofie

Tack för tipset om öronproppar. De ska jag verkligen ta och testa. Nu har jag några vanliga gula som jag inte tycker är speciellt sköna. Dämpa ljuden gör de i alla fall. Kan nog vara så att propparna är lite för stora för mina öron. Ska testa de i en mindre storlek.

Svar: Ja de typiskt gula har jag också haft innan, de är inte det minsta bekväma! Tror du kommer bli nöjd när du testar de andra : )
Linda Stenqvist

2013-02-11 @ 19:28:07
Postat av: Sofie

Tack än en gång för tipset. Nu har jag hunnit testa apotekets öronproppar. De var riktigt sköna att sova med. Jag köpte de beiga i storlekt small. De satt verkligen perfekt i mina öron. Perfekt med hudfärgade proppar. Syns inte om man har dem på sig på utestället mm. Ska helt klart fortsätta med dessa proppar.

2013-02-13 @ 20:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0