Time to sleep?

Jag som trodde att jag hade sovit ut ordentligt denna helgen, men icke! Jag är sjukt trött dygnet runt. Att hålla sig vaken under heldagen i skolan idag var inte det lättaste : ) Som tur är har vi en ny rolig kurs och ännu roligare lärare. Igår var jag ledig och var då i skolan hela dagen, spenderade min tid i verkstan och påbörjade lite nya projekt : ) Alltid lika roligt. I verkstan mår jag som bäst, alla bekymmer försvinner och jag lever för minutrarna. Fixade ett av mina fyra projekt igår, det blev en present till mina föräldrar, eller min mamma är nog den som kommer uppskatta den mest, haha! De andra tre projekten kommer ta mycket längre tid men jag hoppas hinna göra klart en hel del under denna kursen då vi hade en del lediga dagar..
 
Hade tänkt att jag skulle somna tidigt idag, men sen kollade jag på tv.nu och såg att både Så blev vi svenska hollywoodfruar och Shutter Island går ikväll så det blir nog ingen sömn förrän runt midnatt, : ( hur skall jag klara heldagen i morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0