Suck!

När skall jag lära mig? Det här med att packa smart är verkligen inte min starka sida! Imorgon drar jag iväg till Halmstad för att fira midsommar, torsdag-söndag, men min packning skulle lätt räcka för mer än en vecka.. puuh! Blir så trött på det här, varför kan jag inte bestämma mig för vad jag skall ha på mig? Är det bara jag eller är de flesta tjejer så här? Jag vill alltid ha med alternativ, alternativ i både kläder, skor, smink och smycken... För om jag glömmer eller lämnar en sak hemma så kommer jag garanterat vilja ha den. Sen är det ju det här med den svenska sommaren, hur kommer vädret vara? Kan man ha klänning eller måste jag ha med mig jeans och tröja? Jag är optimist så 90 % av min packning är beroende av fint väder med mycket sol, så håll alla tummar ni kan. Kika in här efter måndag då kommer alla bilder från helgen komma upp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0