6 maj

Ännu en heldag har spenderats i skolan, var där innan 9 i morse och kom hem lite innan 17.. Just nu är det kursen Informationsdesign i praktiken som tar upp all min tid. Vi jobbar i grupp och skall göra en kampanj om safe sex riktat till gymnasieungdomar, alltså jag blev så glad när vi fick briefen och tyckte det skulle bli sjukt kul att jobba med detta men just nu vill jag bara skjuta mig själv. Jag har helt tappat lusten och arbetet är så sjukt jobbigt, känns knappt att det är ett grupparbete.. men på onsdag är det över, nästan i alla fall! Då har vi redovisning av vår kampanj och efter onsdagen skall jag bara fokusera på min andra kurs, den roliga kursen : )
 
I alla fall.. efter skolan drog jag iväg till gymmet och nu sitter jag här och skall försöka skriva klart en uppgift till i morgon då vi har litteratursem. Efter det vill jag bara krypa ner i soffan och kolla på någon bra rysare, men får väl se hur det blir med det..
 
/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0