Finally!

Alltså fy vilken sjukt jobbig vecka detta har varit hittills. Har inte velat blogga något eftersom det i så fall hade blivit ett väldigt argt och irriterande inlägg : ) men nu har all stress och irritation äntligen lagt sig.. I tisdags var jag i skolan från 08.00 till 19.30 (!), att jag inte sköt mig själv den kvällen är ett under. Har aldrig vart så trött och irriterad på skolan som jag var då. Detta grupparbetet har verkligen tagit kol på mig. Jag är så sjukt glad att vi inte har grupparbete i vår andra kurs för det hade inte jag orkat med. Oavsett vem man är med så kommer man alltid vara osams om något och sånt tar så mycket på ens energi. Men slut pratat om det nu! Kursen är tyvärr inte helt slut än, men den del som är kvar känns mycket lättare och jag hoppas verkligen att det inte tar för mycket av min tid för jag måste lägga ner all återstående tid på min andra kurs.
 
Tänkte i alla fall visa lite av de resultat som vi kom fram till under denna kursen. Uppdraget var alltså att komma på en kampanj om säkert sex där vår målgrupp var gymnasieungdomar.
 

Vi valde att plottra engelsk text på några av stolarna i skolans uppehållsrum



Vår idé är att dela upp lite skydd och informations foldrar i en goodiebag



På tre stora boxar staplade på varandra skall det sitta fyra olika affischer
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0