One year later

"Arg, ledsen, förbannad, förödmjukad, påhoppad, besviken, övergiven..
Ungefär en sammanfattning av hur jag mådde och kände mig under större delen av kvällen igår!
Ingen toppen kväll som jag hade förväntat mig med andra ord.
Nu är jag bara väldigt glad för att återigen vara hemma hos min familj ♥"
 
Så här lät det för exakt ett år sedan efter en otroligt misslyckad kväll med personer som jag trodde var mina vänner. När jag tänker tillbaka på den händelse så känner jag fortfarande en stor klump i magen, vad hände liksom? Hur kunde det hända? Var det detta som var den sista droppen vilket 4 dagar senare ledde till att jag fick panikångest? Men nej, inte tänka mer på det. Ett år har gått och jag har lämnat det bakom mig. Jag har rensat rejält bland mina vänner sen ett år tillbaka och jag trivs med det liv jag lever idag! Jag kommer aldrig låta mig själv hamna i en liknande situation igen. Kanske bör jag egentligen tacka för att det hände? Det fick ju mig att inse vilka som var mina vänner, vad jag själv står för och vilket slags liv jag vill leva...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0