SURPRISE PARTY

En trött, sliten och lite smått bakis Linda sitter här i soffan och skriver efter att ha haft den bästa kvällen på väldigt länge igår : ) Måste säga att jag verkligen älskar mina vänner, de är dem bästa som finns ♥
 
Sen en månad tillbaka ungefär har jag och Linn försökt planera ihop en rejäl utekväll för igår. Dels för att fira att jag fyllt år, men även för att ordna en sista fest i min lägenhet och även fira att det snart är sommarlov.. Vi hade väl fått tag på ett tiotal personer och fram till i måndags var allt fortfarande spikat! Sen började smsen och telefonsamtalen rulla in där folk en efter en börjar avboka så till slut såg det ut att bara bli jag, Martina, Linn, Sara och Fredrik som skulle ut men igår runt lunch banga även Sara och Fredrik ur, så jag taggade för en kväll med bara Martina och Linn.. Var jätte besviken men tänkte att man får göra det bästa av situationen så jag och Martina gjorde iordning oss här hemma hos mig och satt och väntade på att Linn skulle komma hit för att vi sen skulle dra iväg och köpa lite mat... Men istället baknar det på dörren och där utanför står alla mina vänner! Alla som från början sagt ja till att komma : ) Jag blev så chockad! Stängde dörren direkt och visste inte riktigt vad jag skulle säga eller göra, så jävla glad var jag! Jag älskar sånt här! Jag älskar att göra sånt för andra men det har aldrig varit någon som har gjort det för mig, förrens nu ♥
 
Första halvtimmen var jag fortfarande väldigt chockad och visste inte riktigt vad jag skulle göra.. Vi satt alla och åt, drack och spelade lite spel samtidigt som musiken var igång på högsta nivån : ) Efter någon timme rulla det in lite mer folk och alkoholen flödade. Jag var sjukt glad och peppad hela kvällen lång! Kramade om alla vänner och tackade för att de fixat detta. När humöret var på topp drog vi alla vidare ner på stan och hamnade inne på Håpes där vi släppte loss på dansgolvet och varvade dansen med goda drinkar. Jag och Martina var kvar till stängning innan det var dags att dra vidare.. En sjukt lyckad kväll, bästa på väldigt länge ♥ Kvällen resulterade i mycket alkohol, trötta fötter, baksmälla och bilder och filmer från gårdagen! Tyvärr inte bloggdugliga så de behåller jag för mig själv ; )
 
Tusen tack alla som var med igår och tack till alla som fixade med detta. Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0