Happiness

Jag mår så jäkla bra just nu, bättre än vad jag någonsin kan komma ihåg att jag gjort förut! Vill inte säga att jag svävar på rosa moln, men det är fan inte långt ifrån ;) Jag kan inte direkt sätta fingret på vad det är som har hänt (eller jo kanske, men det håller jag för mig själv, blinkblink!), det är en salig blandning av olika händelser som har hänt under året. Jag har träffat så otroligt många fina och underbara människor detta år som har haft en så otroligt stor inverkan på mitt liv och jag kan inget annat än att le när jag tänker på dem.
 
2013 är mitt år, that´s the truth ♥
 
Jag är äntligen mig själv, till 110%! Numera lever jag livet, jag överlever inte bara vilket jag gjort i många, många år. Jag är lycklig, jag mår bra och jag älskar mig själv. Underbar känsla helt enkelt! Skolan rullar på som vanligt, njuter av kunskapen jag får, jag har en ny lägenhet som jag fullständigt älskar och mina vänner finns fortfarande kvar och fyller mitt liv med så mycket kärlek. Jag har antagligen fixat praktikplats och jag är just nu hemma i Herrljunga för att vara med på en workshop med "Ljus i Alingsås", allt bara rullar på, love it!

Det finns så otroligt mycket som jag vill dela med mig men det är svårt att hinna med och uppdatera er om allt. Vill ni ha daglig uppdatering så följ mig på Instagram → lindastenqvist heter jag där! Bilder från den senaste tiden kommer upp senare ; )
 
Lots of love, xoxo!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0