Deadline

Det har hänt så otroligt mycket den senaste tiden, både positivt och negativt och just nu snurrar det runt på tok för mycket tankar och funderingar i mitt huvud! Jag vet inte längre vad jag vill, vart jag är på väg eller vem jag är? Sist jag skrev, i november så lät det inte alls så här, då var allt toppen! Jag var nöjd med allt och mådde otroligt bra, men just nu är jag mest förvirrad. Att saker kan förändras så snabbt..
 
Just nu sitter jag här hemma i min lägenhet i Eskilstuna med datorn i knät och jobbar med en inlämning som har deadline i morgon 16.00! Har verkligen inte haft någon motivation eller ork med att ta tag i plugget så nu får ja ta det straffet, sitta som en dåre dagen innan : ( Men det går i alla fall framåt, har gjort klart hälften så det är alltid nåt.
 
Måste erkänna att det känns lite skumt att sitta här igen och skriva ett inlägg, men samtidigt har jag verkligen saknat detta! Jag saknar att skriva av mig och få ur alla mina tankar som snurrar runt i mitt huvud, så förhoppningsvis kommer det dyka upp en hel del inlägg här nu igen, åtminstone efter 16.00 i morgon när jag har skickat in arbetet jag skriver på nu : ) 7000 tecken skall det bli, antar att det bara är att fortsätta skriva ; )
 
Ha en toppen kväll,
pussar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0